Black Friday Sale! 15 procent korting of 50 procent op de tweede stoel of inruilvoordeel tot 1.000 euro*
-
Bel ons op 088 - 6 220 220
-
Openingstijden Vandaag geopend vanaf 10:00
Veelgestelde vragen

Hoe kan ik het beste contact opnemen met Easysit?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Tijdens openingstijden zijn we telefonisch bereikbaar via 088 – 6 220 220, of je bent natuurlijk van harte welkom in een van onze winkels in Hilversum, Wezep of Burgum.
Liever online contact? Vul dan het contactformulier in. We nemen op werkdagen zo snel mogelijk contact met je op — meestal binnen enkele uren.
Waar vind ik de dichtstbijzijnde Easysit winkel?
Wat kan er allemaal op maat gemaakt worden?
Is een Sta-Op Stoel aftrekbaar voor de belasting?
Wat gaat een Sta-Op Stoel kosten?
Hebben jullie ook stoelen op voorraad?
Waar moet ik op letten bij het kopen van een Sta-Op Stoel
Zijn er verschillende soorten bekleding beschikbaar?
Wat is het verschil tussen een handmatige en een elektrische sta-op stoel?
Hoe kies ik de beste sta-op stoel voor mijn behoeften?
Kan ik mijn bestaande stoel of bank inruilen?
Ik kan moeilijk naar de winkel komen. Kan ik mijn nieuwe stoel of bank thuis uitzoeken?
Kan ik ook zonder afspraak langskomen?
Hoeveel jaar garantie krijg ik?
Is maatwerk mogelijk bij Easysit?
Wat houdt gratis zitadvies in?
Moet ik een aanbetaling doen?
Is directe levering mogelijk?